Vragen

VEELGESTELDE VRAGEN

  1. Wanneer ontvang ik de door mij geplaatste bestelling?
  2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
  3. Mag ik ruilen of retourneren en hoe doe ik dit?
  4. Kan ik bij een bestelling een ander bezorgadres opgeven?
  5. Leveren jullie ook in het buitenland?
  6. Hoe kan ik mij inschrijven op jullie nieuwsbrief?
  7. Kan ik mijn bestelling ook als cadeautje laten verpakken en een persoonlijk bericht meesturen?
  8. Heeft u andere vragen?

1. Wanneer ontvang ik de door mij geplaatste bestelling?

U heeft uw bestelling altijd binnen 1-2 werkdagen na bestellen in huis mits het artikel op voorraad is. Mocht een artikel niet op voorraad zijn dan informeren wij u hierover.

2. Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Wij berekenen u helemaal geen verzendkosten. Ook als u een accessoire zoals een lader of hoesje besteld hoeft u geen verzendkosten te betalen. Dit is onderdeel van onze service.

3. Mag ik ruilen of retourneren en hoe doe ik dit?

U kunt al onze producten gerust retourneren en/of omruilen. Let wel op dat u dit doet binnen 14 dagen na het ontvangen van het product. Mits u binnen deze termijn retourneert ontvangt u uw volledige aankoopbedrag terug. U kunt op deze manier ook een toestel beoordelen op kwaliteit. U dient het artikel in goede staat, d.w.z. originele artikelverpakking, onbeschadigd en in dezelfde staat als ontvangen te retourneren. Het retourformulier kunt u hier vinden. U dient het retourformulier uit te printen en bij te voegen bij terugzending.

4. Kan ik bij een bestelling een ander bezorgadres opgeven?

Ja dit is zeker mogelijk. U kunt heel eenvoudig bij stap 2 van de bestelling bij factuuradres een afwijkend afleveradres aanvinken.

5. Leveren jullie ook in het buitenland?

Het is mogelijk om een bestelling te leveren in Belgie of Duitsland. De verzendkosten bedragen dan €10,- . U dient ons van te voren hierover te mailen naar info@aptelecom.nl. Wij zullen er dan voor zorgen dat uw bestelling netjes geleverd kan worden.

6. Hoe kan ik mij inschrijven op jullie nieuwsbrief?

Als u op de eerste pagina bent ''welkom'' vindt u helemaal links onderaan een kopje: ''nieuwsbrief''. Als u hier uw email en naam achterlaat, ontvangt u voortaan onze nieuwsbrief. Het voordeel hiervan is dat u speciale aanbiedingen en de laatste nieuwtjes van ons ontvangt.

7. Kan ik mijn bestelling ook als cadeautje laten verpakken en een persoonlijk bericht meesturen?

Ja dit is mogelijk. Als u uw bestelling plaatst kunt u in het opmerkingenveld aangeven dat u uw bestelling als cadeau ingepakt wenst te hebben. Ook kunt u in dit veld een persoonlijk bericht toevoegen. Wij verpakken u bestelling op een leuke manier en zorgen dat deze persoonlijke tekst op het kaartje komt!

8. Heeft u andere vragen?

Voor overige vragen kunt u ons een e-mail sturen naar info@aptelecom.nl of neem contact op met telefoonnummer: 

Gratis verzending

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
Service
Betaalmogelijkheden
© 2015 - 2020 APTelecom | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel